چند وقتی ک حوصله نوشتن ندارم مثل مطلب قبلی ک نصفه نوشتمش
خیلی وقته وقتی پستی میذارم حس نمیکنم واقعا کسی اون رو میخونه و براش یکم وقت میذاره حس میکنم ک داره ازش میگذره اما یادمه قبلا هم برای خوندن بقیه ننوشتم برای دل خودم نوشتم برای علاقه خودم و سعی کردم به بهترین شکل احساسم رو روی صحفه وبم بیارم
یادش بخیر خیلی ها اومدن و رفتن اما من همچنان هستم ب یاد همه تاریخ های موندگار توی ذهنم ب یاد این نوشته اول وبلاگم ک خیلی ها دلشون می خواد بخوننش اما نتونستن چون نمیشه حرفی ک میخای ب یکی بگی رو ب همه بگی ک
برمیگردم اما شاید یکم دیر اما برمیگردم چون میخام برای دکترا بخونم و حس میکنم این چند وقت خیلی عمرم رو ب بطالت گذروندم
ب امید موفقیت همیشگی
i love IRAN...ما را در سایت i love IRAN دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117