برمیگردم

خرید بک لینک

امکانات وب

چند وقتیه ک خیلی از این جا فاصله گرفتم

چند وقتی ک حوصله نوشتن ندارم مثل مطلب قبلی ک نصفه نوشتمش

خیلی وقته وقتی پستی میذارم حس نمیکنم واقعا کسی اون رو میخونه و براش یکم وقت میذاره حس میکنم ک داره ازش میگذره اما یادمه قبلا هم برای خوندن بقیه ننوشتم برای دل خودم نوشتم برای علاقه خودم و سعی کردم به بهترین شکل احساسم رو روی صحفه وبم بیارم

یادش بخیر خیلی ها اومدن و رفتن اما من همچنان هستم ب یاد همه تاریخ های موندگار توی ذهنم ب یاد این نوشته اول وبلاگم ک خیلی ها دلشون می خواد بخوننش اما نتونستن چون نمیشه حرفی ک میخای ب یکی بگی رو ب همه بگی ک

برمیگردم اما شاید یکم دیر اما برمیگردم چون میخام برای دکترا بخونم و حس میکنم این چند وقت خیلی عمرم رو ب بطالت گذروندم

ب امید موفقیت همیشگی

i love IRAN...

ما را در سایت i love IRAN دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: يکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت: 23:00

صفحه بندی