گاهی اوقات حس میکنی ک زندگی دیگر مثل سابق حس بودن ندارد حس میکنی برای بهتر زیستن باید ان را در وجود دیگران جست و جو کنی برای دیگران خوب باشی اما همین افکار باعث میشد دیگر خودمان را از یاد ببریم و زندگی را برای دیگران سپری کنیم باید یاد گرفت که برای خودمان زندگی کنیم ب خودمان احترام بگذاریم و اگر این برای خود بودن ها به یکدیگر گره خورد ان زمان است ک زندگی شیرین تر از قبل میشود شاید تضاد های کوچکی وجود داشته باشد اما در زندگی های مشترک 99 برابر 100 است و این واقعیت تمام با هم زیستن هاست
i love IRAN...ما را در سایت i love IRAN دنبال میکنید
برچسب: زیستن, نویسنده: بازدید: 121