گاهی ادم غبطه میخورد ک چرا باید چون تویی را چشم های نظاره گر باشند ک ارزشت را نمی دانند
ما را در سایت i love IRAN دنبال میکنید
برچسب: غبطه, نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:27