یک دوست زودبرداشت نکن ب جایش سوال کن

خرید بک لینک

امکانات وب

از انسان ها من یک گلایه دارم نمیدانم ب حق است یا ن قضاوت هرکسی برای خودش

وقتی از یک غریبه میپرسی حالت خوب است اره یا ن میگوید از یک اشنا ک می پرسی حالت خوب است اگر بد بین باشد وای به حالت هزار و یک فکر بد میکند و در نهایت بعد هزار بار تیکه انداختن بهت میفهمد ک فقط منظور تو این بوده ک حالش را بپرسی حلا اکثریت ما اینگونه شده ایم خدا نکند ک کسی از ما چیزی بپرسد و اندکی صمیم شود مثلا من از یک شخص ک حس میکردم تا اندازه دوست نه اما غرییبه هم نیست در حد یک اشنا از احوالات من طی یک مکالمه پرسیدم قرار بود حرف نزنیم گفت خوب نمیزنیم گفتم قبلا هم این توافق بود اما گویی جفتمون به گفتمان راضی هستیم و من بارها از خوبی هایش گفته بود و یک بار از او پرسیدم ک چرا با من حرف میزنی ینی خوبی من در گفتمان 2 طرفه چیست و انتظارم این بود ک نکات خوب حرف زدنم را بگویید اما او دقیقا می دانم اخرین گزینه ای ک ب ذهنش خواهد رسید این کلمه می باشد که من منظوری نداشته ام و فقط به عنوان یک قاضی از او خاسته هم ک رفتارم رو بسنجد اما نمیدانم چرا این گزینه و این مفهوم ساده را رها کرد و به هزار مفهوم سخت دیگر فکر کرد و اولین چیزی ک ب نظرش رسیده این بوده ک شاید من میگوییم او شیفته من است ک شخصا برای من خنده دار است زیرا کسی شیفته من نمی شود مانده ام چگونه از چنین سوالی چنین برداشتی کرده است و در اخر برای این ک کم نیاورد برایم توضیح داد ک برای حس انسان دوستی ک اشته جوابم را داده است اما خود هر ادمی می داند ک نباید ب خودش دروغ بگوید از همین تربتون استفاده میکنم و می گوییم ک ب خودت دروغ نگو این یک مکالمه خیلی ساده بود تا هر دو نفر از افرادی ک دوستشان داریم و از انها دور هستیم با یکدیگر بگوییم خیلی ساده تفسیرش کن و هیچ وقت نخا به کسی ترحم کنی و من در جواب چنین ترحمی یک حقیقت کوچیک ک همین نیاز به گفتمان ما بود را برایش نوشتم و در اخر هنوز اکنون شاکی است ک نباید با کسی درد و دل کنم من ک منتی بر روی نگذاشته ام من فقط گفته ام گاهی 2 نفر عاشق و دیونه ک می شوند دوست دارند احساس خود را ب یک نفر بگویند و ما هم از این مستثنی نبودیم اندکی درد و دل کردیم و بس اما در تمام این نوشته هدفم این است ک مفهوم جملات کسی را اگر متوجه نمی شویم اشتباه نکنیم و از خودش سوال کنیم نه اینک خودمان قضاوت کنیم

امیدوارم این متن را بخوانی

i love IRAN...

ما را در سایت i love IRAN دنبال می‌کنید

برچسب: دوست,زودبرداشت,نکن,جایش,سوال, نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:27

صفحه بندی