امسال تابستون دوباره مثل چندیت سال قبل سرکار میرم خیلی حس خوبی داره وقتی بیرون میری و سمت یک هدف برای پول دراوردن میری مخصوصا از کاری ک میکنی هم لذت ببری خیلی مسائل مختلفی رو تجربه میکنی و ب حجم دانسته هات اضافه میکنی حس خوبیه واقعا
ما را در سایت i love IRAN دنبال میکنید
برچسب: تابستان,دیگر, نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:27