و ب روی باد ها
یا نسیم صبح گاه
سمت غرب را پیش رو میگرفتم
و گذر میکردم
از کویر شاهرود
از میان دامغان
و کنار سمنان
و هنوز هم راه بسیاری هست
گرمسار را پشت سر میگذاشتم
مقصدم تهران نیست
مقصدم روستایی است
در حوالی یکی از شهر ها
پای یک کوه بلند
و هنوز هم چشمی پی دیدار من است
خاک پایش میشدم
این برایم کافی است
i love IRAN...
ما را در سایت i love IRAN دنبال میکنید
برچسب: دیدار,دیدار سیر گیتی,دیدار یار,دیدار دانشجویان با,دیدار رزاقی,دیدار دوست,دیدارک,دیدار به انگلیسی,دیدار با اردلان سرفراز,دیدار دانشجویان با رهبر, نویسنده: بازدید: 123