
امسال تابستون دوباره مثل چندیت سال قبل سرکار میرم خیلی حس خوبی داره وقتی بیرون میری و سمت یک هدف برای پول دراوردن میری مخصوصا از کاری ک میکنی هم لذت ببری خیلی مسائل مختلفی رو تجربه میکنی و ب حجم دانسته هات اضافه میکنی حس خوبیه واقعا xa0 ...
ادامه مطلب
هر کسی زندگیش را مدیون اطرافیانش هست ک راه درست را ب او نشان داد امان از اطرافیان بدxa0...
ادامه مطلب