
کاش یک ذره خاک بودم منxa0 و ب روی باد هاxa0 یا نسیم صبح گاهxa0 سمت غرب را پیش رو میگرفتمxa0 و گذر میکردم از کویر شاهرودxa0 از میان دامغانxa0 و کنار سمنانxa0 و هنوز هم راه بسیاری هستxa0 گرمسار را پشت سر میگذاشتمxa0 مقصدم تهران نیست مقصدم روستایی استxa0 در حوالی یکی از شهر ها پای یک کوه بلندxa0 و هنوز هم چشمی پی دیدار من استxa0 خاک پایش میشدمxa0 این برایم کافی استxa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب