i love IRAN

متن مرتبط با «جایش» در سایت i love IRAN نوشته شده است

یک دوست زودبرداشت نکن ب جایش سوال کن

  • نیلوبلاگ

    از انسان ها من یک گلایه دارم نمیدانم ب حق است یا ن قضاوت هرکسی برای خودش وقتی از یک غریبه میپرسی حالت خوب است اره یا ن میگوید از یک اشنا ک می پرسی حالت خوب است اگر بد بین باشد وای به حالت هزار و یک فکر بد میکند و در نهایت بعد هزار بار تیکه انداختن بهت میفهمد ک xa0فقط منظور تو این بوده ک حالش را بپرسی حلا اکثریت ما اینگونه شده ایم خدا نکند ک کسی از ما چیزی بپرسد و اندکی صمیم شود مثلا من از یک شخص ک حس میکردم تا اندازه دوست نه اما غرییبه هم نیست در حد یک اشنا از احوالات من طی یک مکالمه پرسیدم قرار...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده