i love IRAN

متن مرتبط با «کاشی» در سایت i love IRAN نوشته شده است

کاش

  • نیلوبلاگ

    کاش اندکی عاشورایی بودیم و زمانی ک کسی در لحظه ای کوتاه خدا را میدید او را مجاب ب ماندن نمیکردیم کاش دل های ما هم اندکی خدا رو می جستند تا زمانی ک مظلومی به کمک احتیاج داشت شکم هایمان را با نذری های متفاوت پر نمیکردیم کاش خد را در میان کمک کردن ب یک معتاد زیر پل پیدا میکردیم کاش خدا را در میان کثیف نکردن خیاابان ها پیدا میکردیم کاش اصلا کسی را داشتیم ک اندکی یاری مان کند ن این دل هایمان را خالی کندxa0...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده