
بیوگرافی سلام ب همه، همه کسایی ک اتفاقی یا اختیاری پا به وبلاگ من گذاشتناینجا پر است از حرف دل حرف هایی ک نه برای بد گویی از کسی و از سر عقل نوشته شده اند اینا حرفای دلی کسی است ک جایی ندارد جز اینجا بخوانید...
ادامه مطلب
کاش اندکی عاشورایی بودیم و زمانی ک کسی در لحظه ای کوتاه خدا را میدید او را مجاب ب ماندن نمیکردیم کاش دل های ما هم اندکی خدا رو می جستند تا زمانی ک مظلومی به کمک احتیاج داشت شکم هایمان را با نذری های متفاوت پر نمیکردیم کاش خد را در میان کمک کردن ب یک معتاد زیر پل پیدا میکردیم کاش خدا را در میان کثیف نکردن خیاابان ها پیدا میکردیم کاش اصلا کسی را داشتیم ک اندکی یاری مان کند ن این دل هایمان را خالی کندxa0...
ادامه مطلب